søndag den 21. august 2011

Middag og øjenbryn. Bølgerne går højt.

Kan virkelig godt lide weekender. Hvornår skulle jeg ellers have tid til livets store spørgsmål? Som.. "hvor længe skal det tage, førend jeg har taget mig sammen" og "Hvem ville JEG gerne til Middag Hos?"
(Lang tid.)... (Lasse Rimmer, Farshad Kholghi og Oliver Bjerrehus... Jeg tror ikke jeg behøver forklare)


In other ligegyldige notes. Har plukket øjenbryn. Djævelskab.
Især fordi jeg altid fortryder når jeg har taget det ene – for med mindre jeg vel se evigt mistroisk ud, skal begge vel onduleres.
Læste i et blad, at de ikke skal være tvillinger – nærmere søskende! Jeg vil så nok vove at påstå at øjenbrynsmoderen har haft en affære.
Har dog lært IKKE at falde i ”det ville da være nemmere med et barberblad” fælden. Det er det også. Så slipper man helt for øjenbryn og ansigtsudtryk.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar